Tjenester 22

Supportavtal och förvaltning

Vi ønsker, at du skal føle dig tryg og sikker, når det kommer til at administrere dit websted. Derfor tilbyder vi supportaftaler til de hjemmesider, vi udvikler, så du altid har nogen at henvende dig til.

  • Serviceaftale for websted

En supportaftale for et websted involverer typisk en tjenesteudbyder, der tilbyder teknisk support og vedligeholdelse af en kundes websted. Supportaftalen kan omfatte forskellige serviceniveauer, f.eks. telefon- og e-mailsupport, hjælp til fejlfinding, opdatering af webstedsindhold og -funktioner, sikkerhedskopiering og datagendannelse samt teknisk vejledning. Fordelene ved en supportaftale er mange. En kunde kan drage fordel af hurtig og effektiv support, der hurtigt kan løse tekniske problemer og reducere nedetid på webstedet.

Derudover kan en klient føle sig mere sikker med regelmæssige sikkerhedskopier og opdateringer, der beskytter webstedet mod trusler og sårbarheder. Det er vigtigt at vælge en supportaftale, der passer til kundens behov og budget. Forskellige aftaler kan tilbyde forskellige niveauer af support og service, så det er vigtigt at se på, hvad der er inkluderet i aftalen, og hvilke omkostninger der gælder. En god supportaftale kan hjælpe med at sikre, at en kundes websted fungerer problemfrit og sikkert over tid.

Vi laver hjemmesider fra bunden – fra idé til virkelighed!
Fra lancering til supportaftale og administration

Selv efter at en hjemmeside næsten er færdig og er blevet lanceret online, kræver den stadig løbende vedligeholdelse, hvilket er en del af vores omfattende løsning. Derfor tilbydes du adgang til vores drifts- og supportafdeling.

Når du overlader systemerne til Buildahome og vores professionelle ledere, tilbydes du samtidig en supportaftale, hvilket betyder, at du har personlig kontakt, teknikere, hurtig responstid, telefonsupport, overvågning og skræddersyede aftaler.

Personlig tekniker & projektleder

En af vores personlige teknikere og projektledere er altid lige ved hånden for at besvare dine spørgsmål. Vi sikrer, at eventuelle tekniske forhindringer løses hurtigt.

Intet spørgsmål er for lille eller for stort for vores teknikere og projektledere. Mange sætter pris på at have en personlig kontakt at henvende sig til, når der opstår problemer. Derfor er vores serviceaftaler altid skræddersyet til dine unikke supportbehov.

Forvaltning og overvågning

Hos Buildahome tager vi ansvar for at sikre den optimale drift af din hjemmeside. Vi arbejder proaktivt og tager initiativ til at komme med anbefalinger og forslag, når vi ser muligheder for forbedringer af din hjemmeside.

Vi holder også øje med din kodebase og giver dig besked, når der er sikkerhedsopdateringer, der skal installeres. Et afgørende aspekt er at opretholde et højt sikkerhedsniveau for webstedet. Aftalen omfatter også overvågning af de områder, der er omfattet af kontrakten. Derfor opdager vi hurtigt eventuelle problemer, så snart de opstår.

Administration af problemer

Alle kunder med supportaftaler har adgang til Buildahomes issue management system. Her kan du nemt registrere og spore dit problem.

Takket være vores issue management system kan alle involverede parter få et overblik over udviklingsprocessen. En væsentlig fordel ved dette system er, at al historik er tilgængelig, hvilket gør det nemt for nybegyndere at forstå problemet. Hvert nummer modtager også et specifikt problemnummer, der er tilgængeligt for hele udviklingsteamet hos Buildahome.

Svartid

For at sikre, at du føler dig sikker på, at problemer håndteres hurtigt, inkluderer vores supportaftaler en maksimal svartid, der garanterer support og løsninger inden for en bestemt periode.

Problemer, der involverer kritiske øjeblikke, såsom dele eller hele webstedet, der ikke fungerer, har typisk en kortere svartid. Derfor garanterer vi også support uden for normal kontortid.

Referencer 14
ByCloetta logga
ByCloetta
Colony logga
Koloni
Ellas hjältar
Ellas helte
Soeco logga och bakgrundsbild
Soeco
Enkle og smidige at have med at gøre! Kvalitet og professionelle. Thumbs up!
- Byfy